Sexe oral...és normal?
Hola!
No és per res especial, sinó per curiositat. El sexe oral és "obligat" o normal en les relacions sexuals com la penetració? És un dubte que tinc des de fa temps perquè a simple vista em fa molt fàstic.
Moltes gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. En el sexe RES ha de ser obligat. Absolutament res. Si no vols fer alguna cosa, no la fas i punt. És qüestió de curiositat, de desig, de ganes, i d'atracció, si no vols fer alguna cosa, no la fas i punt.
És important parlar amb la parella i conversar sobre les coses que t'agradaria provar i les coses que no o que de moment no. Amb el temps i la confiança podem anar canviant d'opinió i anar ampliant els jocs sexuals.
Esperem haver respost la teva consulta.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat