Crec que m'estan utilitzan
Hola soc una noia de 14 anys, faig aquesta consulta ja que necesito la vostre opinio, fa uns messos vaig coneixer a un noi, ell te 16 anys i es vol liar i jo tinc dubtes, pero aquest no es el proboema, el problema es que parlem per whats app i tot i ell vol quedar pero quan ens trobem per festes no em diu res, hi ha gent que diu que m'esta utilitzan i que nomes em vol per quan em vol, o que sembla que s'avergonyeixi de mi quan hi ha mes gent. Tinc dubtes perque fa uns dies em va dir que li molava, però jo penso i dic: "quan a mi una persona em mola intento parlar per whats app amb ella, (en aquest cas ell ja u fa pero sempre l'haig d'obrir jo) i quan la veig no li giro la cara com em fa ell". En fi, estic preucupada perque m'esta començan a agradar i hi han coses d'ell que em fan dubtar. Que en penseu? Creieu que m'esta utilitzan?
Petons!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. El que nosaltres pensem seria una opinió més, potser el millor seria que ja que parleu per whatsapp aprofitis per comentar-li el que ens estàs comentant a nosaltres, expressa-li la confusió que et causa quan et gira la cara si us creueu, i que això t'està fent dubtar del que et diu que sent per tu.
És possible que si parles d’aquest tema amb ell et sentis amb millors condicions per decidir si vols seguir parlant amb ell o no.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat