M'he liat i no se si he fet bé en fer-ho...
Hola adolecents!!
Mireu el que m'ha passat és que ahir em vaig liar amb una nena més gran que jo (2 anys), amb la que portava un temps tontejant... Tot va anar súper bé fins a la nit que em va enviar un missatge dient-me que nomes em volia com a amic.
Estic enamorat d'ella i no la vull perdre per res, però esque m'ha fet molt de mal... Tots els meus companys i amics em diuen que no la parli, però no vull perdre la relació amb ella... Qué puc fer? Que farieu vosaltres?
Gràcies, petooonsss desde Barcelona!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Si ella té clar que no vol res més que una amistat amb tu, ho hauràs de respectar encara que faci mal perquè tu voldries ser alguna cosa més que un amic.
Potser podries valorar si pots/vols parlar amb ella, explicar-li com et sents i veure què et diu ella...
No és una situació gens fàcil ja que quan l'amor no ens correspon es passa malament, però intenta recordar que no serà l'únic amor que apareixerà a la teva vida, aprèn de la situació i endavant!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat