Mugrons
Els meus mugrons són més grans de lo normal i sobresurten bastant, en canvi la resta dels pits són normals (tirant a petits). El meu dubte és si els mugrons adoptaran una mida normal al cap del temps. Tinc 15 anys, no sé exactament fins a quina edat creixen els pits, perque en comparació amb els mugrons són bastant petits.
Sento no haver-me explicat molt bé, però és que no sé com explicar-me...
Gràcies
Mariona Busto

Hola Jo mateixa!
Pensa que hi ha molts tipus de mugrons diferents (grans, petits, més sortits, enfonsats, de colors diferents...), n'hi ha tants com cada noia/dona que hi ha en el món.
La persona que pot valorar si són "normals" o no, és el metge, que pot fer-te una exploració i valorar si tot està correctament. Per tant, si et preocupa no dubtis en anar-hi. Pel que ens expliques nosaltres estem convençudes que tot és normal i et recomanem que et miris amb uns altres ulls, que estimis i acceptis el teu cos tal com és i que evitis comparar-te amb la resta. Pensa també que encara estàs en època de creixement i és probable que els teus pits encara variïn.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat