Tinc un problema
Bon dia, soc un noi de 24 anys i mai he tingut parella, rollo ni res, soc verge i veig a tots els meus amics amb parella i em sento molt diferent de tots els de la meva edat, tinc ganes de coneixer una noia amb qui congeniar i mantenir una relació però nose que puc fer, soc molt vergonyos i no m'atraveixo a res i sempre penso amb el que diran.
Moltes gràcies per l'ajuda.
Mariona Busto

Hola Pep!
Primer de tot, i molt important, el que t'ajudarà a conèixer algú és sentir-te a gust amb tu mateix i no deixar que les inseguretats que puguis tenir (per no tenir experiència, per ser molt vergonyós, etc.) et limitin.
Com saps, les relacions entre les persones, siguin de parella o d'amistat, solen sorgir de forma espontània, sense forçar-se. Però perquè això passi és important fer coses per conèixer gent nova. I com ho fem? Doncs, per exemple, apunta't a alguna activitat que t'agradi (esport, teatre, alguna associació, cant...), la que sigui, aquesta és una manera fantàstica d'ampliar el cercle d'amistats mentre, a més, ens ho passem bé! No deixis que la por et bloquegi i prova-ho! Quan menys t'ho esperis passarà! No tinguis pressa i dóna't permís per ser com ets!
Una abraçada ben forta i endavant Pep!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat