PREPUCI
Bona tarda,
resulta que quan estic en erecció la pell del tenis no em baixa gaire més de la meitat del glande...
és un problema? em fa vergonya parlar amb el metge
Gràcies
Mariona Busto

Hola TTnai!
Doncs hauria de valorar-ho un metge, ja que quan la pell del prepuci no acaba de baixar pot ser molest o dificultar les relacions sexuals. Per tant, et recomanem que vagis al metge perquè pugui valorar-ho. Entenem que en un primer moment et faci vergonya, però quan es tracta de salut, no hi ha vergonyes que valguin! Pensa que és la seva feina, que tu et quedaràs molt més tranquil perquè podran indicar-te si realment és o no un problema, si s'ha de fer alguna cosa o no.
Així doncs, deixa les vergonyes a banda i demana hora amb el metge!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove - www.iesp.cat