Hola Sara :)
Tinc un problema que ja fa mesos que li dono voltes. Estic grassa. Medeixo més o menys 1,66 i peso gairebé 70 quilos.
No se que fer per aprimar-me, i em fa vergonya dir-li als meus pares que vull fer dieta!
Si us plau, ajuda'm!
Sara Bujalance

Hola! Moltes gràcies per confiar en mi i escriure'm explicant-me la teva preocupació. El millor per poder mantenir un bon pes i una bona salut és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. També és important que els hi expliquis als pares aquesta preocupació que tens pel pes. No cal que sentis vergonya, tu no has fet res malament com per avergonyir-te i els teus pares t'entendran segur. No només ho entendran, també agrairan que els hi expliquis la teva preocupació. Els pares volen saber les coses que et preocupen per poder ajudar-te a sentir-te millor, així que guarda la vergonya a una caixa i parla amb ells, que t'estimen i t'entendran molt bé, ja veuràs. Un petó!