Què em passa?...
Hola,
Res doncs que no sé què m'està passant últimament i doncs m'agradaria saber l'opinió d'algú extern. Fa unes setmanes, mentre estava de festa, em vaig liar amb unes quantes persones en poc menys de dues hores, entre les quals hi havia nois i noies. Des de fa temps que em sento atret per ambdós sexes, però fins llavors només m'havia liat amb una persona i aquell cop vaig dir "a la merda" i em vaig deixar emportant per la vida. Fa poc, en concret la setmana passada, em vaig liar amb una altra noia. Sincerament no sé si són coses hormonals, si és que m'he descontrolat màximament o si m'he tornat boig.
No em fa res que la gent parli de mi, sóc bastant liberal, peró la veritat és que no em faria gràcia tenir una mala reputació així de cop i que canvii la imatge que la gent té de mi, tot i que molts cops dic que no m'importa el que pensi la gent, el que pensi la gent més propera sí que m'importa obviament. A més, fa un temps que m'he fixat en un noi, però no està gaire al meu abast, i em parlo amb algunes persones de les que em vaig liar encara (millor no especifiquem). Necessito consell, necessito ajudaa!!
Mariona Busto

Hola Birdsetfree!
Tenir dubtes sobre l'orientació sexual és força habitual a l'adolescència, per tant tranquil.
El que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem, per tant és homosexual la persona que s'enamora de persones del seu mateix sexe, bisexual qui s'enamora d'ambdós sexes i heterosexual qui s'enamora de persones de diferent sexe, tot plegat amb independència que tingui (o no) relacions sexuals amb ella. Fixa't per tant que res té a veure amb qui te'n vas al llit o amb qui t'emboliques. Aleshores, quan saps que ets gai, bisexual o heterosexual? Quan t'enamoris! Així doncs, la nostra recomanació és que no t'atabalis, perquè les situacions i circumstàncies que vagis vivint t'aniran ajudant a descobrir-ho.
El que has de tenir present és que, siguis homosexual, heterosexual o bisexual, el més important és que puguis estimar i viure la teva sexualitat de forma lliure, sense que això condicioni la teva vida en cap aspecte!
Entenem que et preocupi que la gent que estimes s'emporti una "mala imatge" de tu, per tant és important que siguis conseqüent amb el que fas, que siguis responsable i madur amb les decisions que preguis, per tal de no fer res del que després et puguis penedir.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat