relacions i ens hem vist dos cops
Hola! Sóc una noia de 14 anys, i vaig conèixer un noi guapo, divertit, oh.. perfecte; en una festa de la meva comarca (en unes carpes, el mes passat). Em va donar el seu whats i vam quedar, va estar be, i hem tornat a quedar i diu que si vull fer-ho amb ell... Però nose que fer... poder soc massa jove? o el conec de massa poc? moltes gracies.
Mariona Busto

Hola LikeDiamonds!
Com saps, mantenir relacions sexuals requereix molta responsabilitat i maduresa. Fer-ho o no fer-ho és decisió teva, però sí que et recomanem que t'ho pensis bé. Quan hi ha tants dubtes, nosaltres sempre som partidàries de donar-nos una mica de temps per veure les coses més clares.
Recorda que més que l'edat que es tingui (que també és important), és la maduresa, la responsabilitat, la persona amb la qual estem compartint un moment de tanta intimitat i que requereix de moltíssima confiança, etc. són ingredients indispensables. A més, ens expliques que consideres que el coneixes de massa poc, doncs abans de decidir si mantenir relacions sexuals amb ell, potser és més bona idea conèixer-vos millor, què sembla? Entenem que només havent-vos vist un parell o tres de vegades no tinguis clar si vols fer un pas tan important, així que dóna't aquest temps que necessites.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat