Primer lio
Hola adolescents.cat!
La major part de les persones del meu curs ja s'han liat, i jo tambe vull. M'ho han proposat varies vegades pero tinc por per si ho faig malament i llavors s'enriguin de mi perque no se liarme.
Em podeu ajudar siusplau!
Mariona Busto

Hola gironina03!
Primer de tot dir-te que a cada persona li arriba el seu moment, i que quan intentem forçar que passis les coses moltes vegades no surten com un/a s'espera. Recorda també que ningú neix ensenyat! Així que tranquil·litat! Tots hem passat per una primera vegada, i amb el temps hem anat agafant més experiència i confiança, i a tu et passarà exactament el mateix.
Així doncs, deixa de pressionar-te i que les coses passin de forma natural i espontània. El primer petó no sol oblidar-se i és bonic fer-lo amb una persona que per tu sigui especial, amb la qual tinguis confiança, et sentis a gust, et respecti, etc. Millor així que amb qualsevol persona només per cremar una etapa, no creus?
No desesperis perquè arribarà el teu moment!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat