Gel de durex
Voldria consultar quina és l'utilitat d'aquests gels ,ja que, a les instruccions , explica que és una substància no alimentària. Jo tenia entès que aquests gels s'havien de posar pel cos. Ens ho podrieu aclarir?
Moltes gràcies!
Cristina Albó

Hola,
Els gels lubricants serveixen per a facilitar la penetració, és a dir, s'han de posar al penis amb el preservatiu ja ben col·locat (lubricant el preservatiu ja que el penis queda dins el preservatiu) , i/o a l'entrada de la vagina per a facilitar la penetració.
D'aquesta manera si estem en un moment en el que la lubricació natural de la vagina no és suficient o molesta la penetració es pot utilitzar com a recurs.
Els gels lubricants també van bé per a la masturbació, encara que no hagi d'haver cap penetració poden ajudar a lubricar la zona i que el contacte sigui més suau.
Una abraçada i gràcies per escriure al consultori!
Helena Angel
Psicòloga - Consulta Jove Iesp
@HelenaAL
www.consultajove.cat - www.iesp.cat