Com puc fer perque es fixi en mi?
Hi ha un nen que m'agrada, va a una clase diferent pero es de la meva edat, m'agradaria saber cm hem puc apropar a ell sense k hem fagi vergonya
Cristina Albó

Hola ºanonim,
Realment és molt difícil que acostar-nos a la persona que ens agrada, i el més normal del món és sentis nervis, neguit i inquietud.
Potser podries valorar si coneixes a algú que el conegui i que pugui ajudar-te a donar el pas per a presentar-te, o si prefereixes donar tu el pas aprofitant alguna excusa, com per exemple si et deixa els apunts d'alguna classe, ...
Aprofita alguna cosa que tingueu en comú per a fer el primer contacte i ja veuràs com poc a poc us aneu coneixent, ja sigui per ser millors companys, amics o alguna cosa més...
Una abraçada i gràcies per escriure al consultori!
Helena Angel
Psicòloga - Consulta Jove Iesp
@HelenaAL
www.consultajove.cat - www.iesp.cat