Anticonceptius
Hola,
Tinc un problema i es que ja se m'han trancar tres preservatius i la meva xicota i jo hem hagut de sortir corren a per la pildora del dia despues. Li he comentat a la meva xicota que es prengues les pastilles anticonceptives pero ja ho va fer una vegada i no vol tornar una altre vegada perque li afectava molt en el seu caracter. Que puc fer per poder practicar sexe segur sense haver-me de preocupar per si es trenca el preservatiu o no?
Anissa Ouali

Hola Sergi, gràcies per utilitzar el consultori!!
Sobre els mètodes hormonals (com les pastilles) comentar-vos que existeixen altres tipus, com per exemple l'anell hormonal, heu sentit a parlar? Tot i que és igualment un mètode hormonal pot ser una opció si ho decidiu.
A nivell hormonal cada noia es diferents i en ocasions, tot i que l'anell també és hormonal pot no afectar tant al seu caràcter. Per poder veure quin mètode hormonal li funciona millor, l'ideal es visitar al ginecòleg.
Sobre el preservatius, has provat altres tipus de preservatius o sempre utilitzeu els mateixos? Que us semblaria provar d'altres? Us assegureu que, a banda de col•locar-ho bé, durant la relació sexual no es mogui? D'altra banda també existeix l'opció del preservatiu femení.
Espero haver-te ajudat!!! ja ens explicaràs quin mètode us funciona millor!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali