no se com insinuar al meu novio
doncs mira, soc una noia de 16 anys molt vergonyosa tinc parella des de fa una mica mes d'un any. al celebrar un any em va posar dits i jo li vaig fer una palla ens va costa molt parlar-ho. portem una temporadeta fen això i penso que estic preparada per mes i crec que ell vol, però no se com insinuar-li o que dir-li i per això heus demanava ajuda
moltes gracies
Anissa Ouali

Hola Mireia15!!
Parlar de sexualitat provoca molta vergonya, però és la millor manera per comunicar-nos amb la parella. Els dos sabeu que us fa vergonya parlar-ne o fer per tant també podríeu començar parlant d’aquesta vergonya. Tot i així, tenim recursos per treure el tema, com? per exemple, pots utilitzar aquesta mateixa pagina per treure-li el tema, dir-li que has vist una pregunta que t'ha cridat molt l'atenció,... ell que en pensa,...
També podríeu parlar del tema o començar a “insinuar” durant els jocs sexuals que ara teniu. Per exemple, fent un massatge per tot el cos, jugar amb els petons,... i tot lo que us vingui de gust.
No hi ha una recepta per fer marxar la vergonya, primer de tot, acceptem que vindrà i que farà cosa (al principi), però si no li donem, ni li prestem tanta atenció aquesta mica en mica, marxarà.
Espero haver-te ajudat! Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali