Orgasme en les noies
Hola, la meva pregunta és si quan una noia arriba a l'orgasme deixa algun líquid (com els nois). Surt per la vagina o per on surt el pipi? Aquest líquid és el fluxe? Surt sempre? Bueno al final han acabat sent unes quantes preguntes...☺️
Gràcies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. En el cas de les dones, pel que fa a l'ejaculació no és necessari ejacular per a sentir orgasme, l'ejaculació femenina és possible a través de l'estimulació del punt G i per on es segrega el líquid és per la uretra, per això la sensació de pipí és tan notable. Si superes suportar aquesta sensació segurament ho aconseguiràs!
Pel que fa al plaer a través de l'estimulació del clítoris, el que sents pot ser un orgasme perfectament, l'orgasme no ha d'anar acompanyat d'expulsió de líquid ni de ganes de cridar o gemegar, no totes les dones expressen igual el plaer (seríem robots)!
Recorda que les terminacions nervioses en els genitals femenins estan la gran majoria fora, sobretot a la zona del clítoris.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat