Que puc fer per sopurtar millor la regla
Tinc 16 anys i la regla em dura una setmana, el primer dia es infernal i fa mol mal i el segon es suportable. Suposu que totes les noies tenen un dia mes fort que l'altre.
La meva preguta és que si aquets dos dies puc fer algu o hi ha algun remei perqué pugis oblidar-te una mica de la regla...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Les noies que pateixen dels dolors menstruals com tu, ho passen realment malament! Esperem que aquesta consulta pugui ajudar-vos a totes vosaltres.
El més recomanable és que consultis amb el teu ginecòleg per si fa falta algun antiinflamatori o alguna medicació pel dolor menstrual específica.
Pel que fa a remeis casolans, acostuma a ajudar aplicar calor a la zona del baix ventre, per exemple. També hi ha noies que els calma una mica el dolor si s’apliquen una mica de pressió al ventre (sense passar-se...no ens fem mal).
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat