Anooniim:')
Hola, tinc 16 anys i m'he e donat compte que estic gordo. Acostumo a menjar bastantes porqueries i a beure moltes begudes com coca-cola,fanta,monster,etcetc. Ara m'acabo d'apuntar al gym i estic pensant en deixar totes les pastes y refrescos, aixi que pels matins menjaria unes galetes y suc, y per dinar,sopar o entre hores cambiar els refrescos per aigua. Aconseguiria baixar panza aixi? es que vull estar to'sersi per al estiu ajajajja
Gracies:)
Sara Bujalance

Hola! És molt bona idea que canviis l'hàbit de prendre resfrescos per beure aigua, ja que l'aigua ha de ser la nostra beguda diària, això afavorirà la teva salut i també el teu pes. Però tampoc no cal que deixis els resfrescos per sempre, de tant en tant els podem prendre perfectament, el que no és convenient és prendre'n cada dia. Pel que fa a les "porqueries" passa igual, en podem menjar de tant en tant, però no és convenient és menjar-ne cada dia. A part d'això recorda menjar també fruita, verdures, làctics, hidrats de carboni (pa, pasta, arròs, cereals, patata i llegums) i proteïnes (peix, pollastre, carn, ous, llegums i fruits secs). I procura fer esport habitualment, és una molt bona manera de mantenir el pes i fer salut. Molts petons!!