Em masturbo massa?
Holaa Adolescents!
Ja fa un temps que vaig descobrir el plaer de la masturbació femenina. A mi m'agrada molt, però tinc la sensació de que no ho hauria de fer. Ho hauría de deixar de fer?
PD: És possible que la masturbació retardi la regla?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. La masturbació és la forma que tenim de conèixer com funciona el nostre cos, què és el que ens agrada i què és el que no.
I no tenim cap obligació ni de fer-ho ni de no fer-ho. És important fer-ho quan ens ve de gust, quan tens un moment d'intimitat, quan tens un moment per estar amb tu mateixa.
La masturbació no té cap efecte sobre la regla, ja que la regla funciona amb un cicle hormonal i la masturbació no, com hem dit, és la forma de que tenim de conèixer com funciona part de la nostra sexualitat.
Moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat