Parlar amb els pares
Hola, sóc una noia de 17 anys i ara farà un any que va començar tot això.Vaig començar amb una dieta per perdre una mica de pes i més que res, menjar sà, però sempre he sigut de menjar molt i al fer la dieta (que me le vaig marcar jo, i eren racions molt petites) em va vindre ansietat i ganes de més. Sempre després de dinar, m'atraco perquè no aguanto la gana, i ho acabo vomitant. Ara això s'ha fet una rutina perquè fins i tot vomito quan no m'atraco. Sóc conscient del que faig, però segueixo volguent aprimar-me i em fa por dir-li's als meus pares perquè no sé quina serà la seva reacció, i no em vull engreixar per molt que estigui baixa de pes. Tampoc els hi vull dir perquè tot això ha fet que m'autolesioni i em senti bastant deprimida. Els hi vull dir però alhora no.
Com els hi puc dir? Primer a la mare o primer al pare? O a la meva germana que és infermera? Ajuda vull sortir d'aquí.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques portes temps passant-ho molt malament. Entenc perfectament quan dius que per una banda els hi vols dir però per l'altra et fa por. És comprensible que et faci por però és imprescindible que parlis amb els teus pares, ells t'ajudaran com necessites. Fes-ho com tu et trobis més còmoda, tant pots dir-li primer a un com dir-los a la vegada. També pots dir-li a la teva germana primer i demanar-li ajuda per dir-li als teus pares. Si veus, per exemple, que et costa molt dir el que et passa en veu alta, o que no saps per on començar, pots escriure'ls una carta per a que la llegeixin. Fes-ho com a tu et vagi millor, no hi ha una manera millor que una altra, però sobretot parla amb ells!. Molts petons!!