regla,embras?
Bones,siusplau necessito ajuda urgent..era el segon dia que tenia la regla,i ja se que normalment quan tens la regla no ho fas..pero ho vam acabar fen,el condo es va petar..pero fins que no vam parar no ens vam adonar,la meva pregunta es..si tens la regla et pots quedar embrasada? Ja faig tard a pendrem la passilla..algunes amigues m'han dit que potser si pero altres que no pasa res..ajuda! Estem preucupats!
Anissa Ouali

Hola mrs93#!!
Com estàs? tot que hagi passat temps des de la teva pregunta, et volia comentar que el risc sempre hi és. Encara que hi hagi la regla pot haver-hi risc d'embaràs, tot i que el risc sigui més baix.
Normalment, quan estàs amb la regla els ovaris ja estan preparant un nou òvul per al següent cicle, però no s'alliberarà fins aproximadament 15 dies després d'iniciar el període, pel que a priori no hauries de poder quedar-te embarassada fins que no s'alliberi. Però passa, que no totes les dones presenten la mateixa durada del cicle menstrual, en la majoria és de 28 dies, però altres tenen cicles més curts (25 o 23 dies, per exemple).
Espero que ens diguis com estàs!
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali