Estic grassa
Hola, des de que ha començat l'institut la meva autoestima ha baixat. Estic grassa. Moltes vegades estic pel carrer i me miren. He arribat a fer coses que mai m'hauria imaginat que faria. He vomitat. He anat al metge del institut. I m'ha recomanat a anar a un psicòleg. Però no els hi vui dir als meus pares. Que pucfer?
PD= Ja ho he comentat a psicologia i m'han dit que ho comenta aqui.
Sara Bujalance

Hola Anonimatum! Primer de tot, moltes gràcies per confiar en mi i explicar-me aquesta preocupació. Per tot el que m'expliques és possible que estiguis en risc de patir un problema relacionat amb el menjar, així que el que t'ha recomanat el metge de l'institut és cert, seria convenient que anessis a un psicòleg. Sé que és difícil explicar als pares el que t'està passant, però és imprescindible que els hi diguis. Ells necessiten saber-ho per poder ajudar-te, de la mateixa manera que a tu t'agradaria saber si ells tenen un problema per poder-los ajudar. Troba el moment per dir-los, si els hi expliques tal i com m'ho has explicat a mi ho entendran ràpid i de seguida faran tot el possible per ajudar-te. Si veus que et costa molt dir-los cara a cara, pots fer el que a molta gent li ha anat bé: escriure'ls una carta i deixar-los per a que la llegeixin quan tu no hi siguis davant, així quan els tornis a veure després d'haver-la llegit ja ho sabran sense que tu hagis ni obert la boca. Ànims, explica'ls com vulguis, parlant o amb carta, t'hauràs tret un pes de sobra i ells estaran contents de que els hi hagis dit i de que et puguin ajudar. Un petó molt gran!