Ajuda!!
Hola, sóc una noia de 13 anys, mido 160 cm i peso 43.8. Faria qualsevol cosa per no engreixar, menjo de tot, però els pares diuen que sóc massa prima i que hauria de pujar de pes, que és la última cosa que vull. Em posen cada dia a la bàscula però ells no saben el meu pes perquè faig trampes amb aigua, objectes pesants a les butxaques... i saben que tinc uns 47. Es bastant complicat perquè cada setmana tinc d'anar al metge i tindre com almenys 48. No sè què fer perquè em deixin en pau, no puc seguir més així i el meu cos, ara, amb 43.8 kilos me l'estimo moltíssim i no vull que això es trenqui. Aquest any he aprimat més de 20 kilos i no vull tornar a ser com abans....ajudaa siusplau!!
Sara Bujalance

Hola Cormari! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques portes un temps passant-ho malament amb el tema del menjar. Sé que et fa por engreixar, però pensa que ni els pares ni el metge volen que estiguis per sobre del pes que necessites, en cap cas volen que estiguis grassa. El que volen és que el teu pes sigui saludable. Ara mateix tens un pes massa baix i això pot perjudicar molt el teu creixement (pots tenir molts problemes en l'alçada, ossos, músculs, hormonals....). No els enganyis, quan fas trampa per fer veure que peses més els fa mal a ells perquè t'estimen, però sobretot t'estàs fent mal a tu mateixa. Quan fas trampa a la bàscula qui guanya és una obsessió malaltissa pel pes i qui perd ets tu. El millor que pots fer és deixar de fer trampes i parlar amb els pares i els metges sobre la por que tens a engreixar, ells t'ajudaran a tranquilitzar-te. Molts petons!!