que puc fer?
tinc un problema, em veig gorda, peso 54kg i en tindria que pesar uns 48, l'any passat vaig estar un temps vomitant i tallant-me, fins que es van enterar els meus pares i ja no ho faig. Pero segueixo volguent aprimar-me, sobretot les cames, odio les meves cames, ademes tinc moltissima cadera. Però ara ve el problema, sóc molt vaga i el esport no està fet per a mi, i el tema menjar, ja m'agrada menjar sa, tipo maduixes, mongetes, pesols... Pero no puc evitar menjar xocolata, galetes.. Es el meu punt dèbi... que puc fer? Merci:)
Sara Bujalance

Hola! No cal que aprimis res, només cal que mengis de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i que facis esport. Dius que no t'agrada fer esport, això és perquè encara no has trobat un esport que t'agradi. Troba un esport que t'agradi i així estaràs motivada per fer-ne. Hi ha molts esports: natació, bàsquet, fútbol, ball, patinatge... Segur que algun t'agrada. Pel que fa a la xocolata, les galetes, etc. són aliments que podem menjar perfectament de tant en tant, el que no és convenient és abusar-ne. No te'ls intentis "prohibir", la única cosa que aconseguiràs és obsessionar-te i acabar tenint més ganes de menjar-ne. L'adolescència pot ser una època difícil, és bona idea que parlis amb algun adult de confiança de cara a que t'ajudi a sentir-te millor. Molts petons!!