Em posa...
Hola, jo no sabia que fer amb aquest tema perque em fa una mica de vergonya parlar-ho però he vist que ens intentes ajudar als adolescents tant com pots i he notat que m'encanten els teus consells osigui que m'agradaria plantejar-te el meu problema a veure si em podries ajudar: Doncs jo tinc 15 anys i fa unes setmanes que estic com tontejant amb un noi que m'agrada molt. Ens hem fet molt amics durant aquests ultims dies però l'altre dia tontejant, em va intentar ferr un petò al coll però esque jo no ho aguanto. Es a dir, m'encanta que em faci petons al coll, pero em fa pessigolles, em poso nerviosa, i em posa moolt... Jo intento relaxar-me però no puuc. Total que no puc. Hi ha algun remei a part de relaxar-me per a que em pugui fer petons al coll sense que em passi això?? Gràcies per l'ajuda.
Anissa Ouali

Hola Mic!!!
Gràcies per la teva consulta i per deixar a un costat la vergonya.
És molt normal que hi hagi parts del nostre cos, que alhora que ens agraden, i fins i tot, exciten, poden ser un punt molestes (per les pessigolles, nervis,...). Felicitats perquè estàs descobrint una zona molt sensible per tu que és el coll.
El teu cos, concretament el teu coll, reaccionarà així quan et facin petons, carícies,... amb sensacions agradables, d'excitació... (per què hem de fer desaparèixer això??). Si el que vols és no posar-te tan nerviosa, quan estigueu junts i ell s'apropi al coll, explica-li que t'agrada però què és zona que et provoca moltes pessigolles.
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali