Necessito ajuda: PETTING
Bona nit, estic bastant preocupada pq porto un mes de lio amb un noi i els dos tenim ganes de fer petting, el cas és que jo sóc bastant vergonyosa i només he masturbat a un noi a una festa (vaig beure i, per tant, no em feia tanta vergonya). No sé si ho faré bé i us agrairia moltissim que em donessiu alguns consells. (Si pot ser no em digueu que ho parli amb ell pq no ho vull parlar)
Un altre problema que tinc és que mai m'han posat els dits (tret de quan em masturbo jo mateixa) i no sé si mentres ell me'ls posa jo li he d'anar fent una palla o bé primer és millor fer una cosa i després una altra.
Moltissimes gràcies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Pel que fa a la primera pregunta ens ho poses una mica difícil, ja que la comunicació sexual és importantíssima per a què els dos pugueu gaudir de la relació sexual. Pensa que tu no tens per què conèixer com funciona el seu cos ni com li agrada a ell rebre estimulació, igual que ell no sap de quina manera t'agrada a tu. I no hi ha una altra manera de saber-ho que parlar-ne.
Pel que fa a la segona pregunta, el millor és que us deixeu portar, potser mentre ell t'estimula a tu et ve de gust tocar-lo a ell, o potser prefereixes gaudir del seu contacte.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat