Quan em fan sexe oral no arribo a l'orgasme
Hola Adolescents,
Sé que el sexe oral es un tema complicat però les vegades que l'he practicat he sentit plaer però no tant per arribar a l'orgasme. Les meves amigues m'han dit que normalment el sexe oral els hi agrada més que la penetració...així que no ho entenc... M'agradaria que em comentessiu si és cosa meva o també li passa a altres. Moltíssimes gràcies!
IESP

Hola Annuska!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. Evidentment que el que et passa també els hi passa a altres noies! Cada noia és un món i el que li agrada a una, no té per què agradar-li a una altra. Així que tranquil·la!
Per què diem que el sexe oral pot ser molt més plaent que la penetració? Doncs perquè amb el sexe oral podem estimular directament el clítoris i els seus voltants, que com saps són les zones més sensibles i que produeixen més plaer. Però evidentment cada noia hem d'anar descobrint quines pràctiques sexuals ens agraden més, ens ajuden a arribar a l'orgasme, etc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat