sexe oral
Bones adolescents, tinc una pregunta espero que pugueu ajudarme.
La cosa es que mai he fet una felació a cap noi i ara que estic amb el meu novio doncs m'agradaria saber per fer-li.. però no tinc ni idea de com fer-ho! De veritat que m'agradaria saber fer-ho però no se ni per on començar.. EM podeu dir que s'ha de fer més o menys o ajudar-me una mica..
moltes gràcies!
IESP

Hola malena!
Com saps el sexe oral consisteix a estimular, acaronar, llepar, etc. el penis amb la boca, els llavis, la llengua... Com et dèiem en una consulta anterior que ens has fet, ningú neix ensenyat, i això no ens ha d'avergonyir. Parla-ho amb el teu nòvio, que t'indiqui com fer-ho, com li agrada, què no li agrada, etc.
La nostra recomanació és que vagis a poc a poc, que vigilis amb les dents, i que us comuniqueu molt, deixant que sigui ell qui et guiï amb el ritme, la intensitat i la pressió, que et pugui anar dient com fer-ho.
Veuràs com aniràs guanyant en confiança i et sentiràs més segura!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat