dubtesssss
holaaaa tinc un dubte, resulta k porto temps am el meu novio ell es mes gran k jo i ja ho ha fet pero jo soc verge i tinc mol poca expercienciaa en aquets temes.. mai se si ho faig be del tot... laltre dia li estava fent una palla i estava en una posicion una mica incomode i cada cop k començava a ferli ell sexcitava mes, i jo anava augmentan el ritme pro llavors em cansava i havia de parar i si tornava a ferli era com començar de nou un altre cop.. ames mai se quan es corre del tot pk sempre q li faig inteno lliarme am ell i no estic pendent de si es corre del tot o no. k faig? com se quan ja sha corregut del tot? he de parar de cop? k pasa am el semen? pk sempre penso q es tacara algo o jokese.. uff nosee tinc mols dubtes espero que em pugueu ajudar!! merci!!
IESP

Hola malena!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP.
Ningú neix ensenyat, oi? Així que fora pressions! Dóna't temps per anar aprenent, per sentir-te més segura i per anar guanyant en confiança! El que nosaltres et recomanem és que ho parlis amb el teu nòvio. Recorda que la confiança és bàsica en una relació de parella, i no ens ha de fer vergonya parlar de sexualitat amb la nostra parella.
Si parles amb ell, ell podrà indicar-te com li agrada, amb quina intensitat, "truquillos" per no cansar-te tant, etc. Pel que fa al semen, naturalitza-ho també, és evident que quant surt pot tacar-te la mà o el llit, per això és important que tingueu a mà alguna cosa per netejar-vos (toallites, anar al lavabo a rentar-te les mans, etc.).
Pensa que tots hem tingut dubtes i hem tingut les nostres primeres experiències. Mou-te des de la curiositat i no et pressionis tant, veuràs com de mica en mica va anant tot millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat