Preocupacions importants!!!
Hola Adolescents
Primerament, donar les gràcies per haver respost un dels meus dubtes.
També donar les gràcies pel treball que feu. Sou de molta utilitat per a tots els adolescents que estan perduts pel món.
La meva preocupació és:
Aquest any, vaig complir els 18 anys, i la meva preocupació és que tinc un organ genital del tamany d'un nen de 6 anys. Basicament, dona pena.
Per dir-ho així, no s'ha desarrollat. Ho tinc tot petit, i em fa molta vergonya.
Jo sento als meus amics: "A la meva xicota no li cap sencera a la boca", "La meva novia diu que li dono tot el que vol..."
No em puc sentir home de cap de les maneres i cada vegada em menjo més el cap.
Algún consell??
Gràcies
IESP

Hola Owen!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. Ens agrada saber que la feina que fem ús és d'utilitat!
Recorda que la mida del penis en repòs pot variar molt quan està en erecció. De totes maneres, et recomanem que el millor que pots fer és demanar hora amb el teu metge i explicar-li la teva preocupació. Ell podrà valorar si el desenvolupament del teu penis és el correcte o no, ja que nosaltres poca cosa podem fer.
El que sí que et direm és que és importantíssim que estimem el nostre cos, que no ens avergonyim de com és, ja que això pot condicionar la nostra sexualitat i la nostra vida en general! No siguis esclau del que per tu són defectes, si no sigues lliure i estima't!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per tornar-nos a escriure!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat