Jo ho tinc clar, ell no
Estem de lio desde principis d'any i els dos tenim 16 anys. Fa bastant temps ell em va demanar per fer-ho (els dos som verges) i li vaig dir que no perqué no n'estava segura i tenia por. Ho vam deixar estar fins fa 2 mesos que li vaig dir que ho volia fer amb ell i que n'estava segurisima, ell va evitar el tema però el cap d'uns dies em va dir que ell també ho volia fer.
Fins aquí tot bé però el problema és que va canviant d'opinió, un dia em diu que si, mostra seguratat i m'ho crec peró un altre dia em diu que no estar segur, li demano el motiu i em diu que no ho sap i que no està segur. A vegades li dic que tal dia tinc la casa lliure, si vol venir i em cuntesta: "si tinc ganes si" però mai quedem. Sempre que estem sols (poques vegades) ens morim de ganes de fer-ho però no tenim condons. Jo l'intento entendre ja que ell té problemes familiars i potser és la causa de la seva inseguratat o la seva manca de ganes.
Encara no ho em fet però estic segura que algun dia coincidirem i després jo ho hauria de fer amb ell? Sempre haure d'esperar a que tingi ganes i estigui segur? Deixo de demanar-li per quedar? Despres del primer cop ja estarà segur sempre?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. Les relacions sexuals en parella són cosa de dos, sempre! Hi haurà dies que coincidireu i dies que no coincidireu, però potser si ell ara està amb tants dubtes i pors, potser podries ajudar-lo a relaxar-se deixant d'exercir tanta pressió. Fes-li saber que tu estàs preparada per donar el pas, que el dia haurà de coincidir en un dia que els dos vulgueu però que si ell encara no ho veu clar, no passa res.
Parleu, parleu i parleu... i sobretot, la pressió i el sexe no són bon amics, tingueu present que si hi ha pressió no funcionarà com us agradaria que funcionés.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat