No trobo l'amor i a més trobo a faltar algú
Bona nit!
Tinc 15 anys, ja sé que só jove i tot això... però em fa molta enveja veure a les meves amigues amb el noi que estimen i jo no trobar a ningú!
Fa aprop d'un mes vaig conèixer algú especial. Vam fer-n'hos molt amics i ens veiem cada dia, fins al punt que toooothom preguntava si estavem junts, només erem amics. Un dia vam veuren's a la nit, ell al dia seguent marxava dues setmanes de viatge. Entre tonteria i tontetia... ens vam liar.
Va marxar de viatge i parlavem molt, els dos teniem ja molrs ganes de veuren's... de película jaja. Però els últims tres dies va liar-se amb una altra noia, ell sabia que em molestava que em parlès d'ella i que em posava gelosa.
Quan va tornar vam distanciàr-n'hos molt i ens veiem poquíssim. Ara som amics però molt diferent a avans i jo... el trobo a faltar :(
Quin consell em doneu? Moltíiisimes gràcies❤
IESP

Hola Lorena!
Entenem que veure a totes les teves amigues amb parella et faci venir més ganes de tenir-ne, però fixa't que són coses que no podem forçar i sovint aquestes ganes de tenir nòvio ja poden fer que fem coses de les quals no n'estem del tot convençudes. Per tant, et recomanem que deixis que les coses flueixin i sorgexin de forma espontània. Ja arribarà el teu moment!
Pel que fa a aquest noi tan especial, el que podries fer és parlar-ne amb ell. No sabem si segueix amb aquesta noia amb la qual es va embolicar, però si no és així, podries trobar alguna manera de recuperar el contacte i confiança que teníeu. Si el trobes a faltar, també pot ser que ell et trobi a faltar, no creus? Pensa que hi perds reprenent el contacte amb ell.
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori Lorena!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat