Dubteees!
Hola! Mira, m'estic trencant el cap pq ho vaig fer amb el meu novio l'altre dia quan vam tornar d'una festa. La cosa es que ell no anava borratxo pero havia begut i no se li acabava d'aixecar, llavors es ficava el condó i es trencava tot el rato, i com que jo tenia la regla vam decidir fer-ho sense condó. Hi ha risc igualment encara que jo tingui la regla? Si no se li acabava de plantar perquè havia begut, és probable la ejaculació?
IESP

Hola!
Sempre que hi ha penetració sense preservatiu hi ha risc d'embaràs i de contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS), independentment del moment del cicle en el qual estiguis. Sí que les probabilitats d'embaràs quan es té la regla són més baixes, però això no vol dir que no es pugui produir un embaràs.
El que ens expliques de l'erecció del teu nòvio, l'alcohol pot fer que dificulti mantenir l'erecció, però això no vol dir que el noi no pugui ejacular. No sabem si en el vostre cas va ejacular o no, això t'ho ha de dir ell.
No sabem quants dies fa que això va passar i si encara ets a temps de prendre't la pastilla de l'endemà... si no és així, estigues pendent de quan t'ha de venir la propera regla i si veus que no ve, et recomanem que et facis un test d'embaràs per sortir de dubtes.
Per altres vegades, recordeu que el preservatiu no és una opció, sinó una condició per gaudir de la sexualitat sense haver de patir. Si teniu dificultats en posar el preservatiu, practiqueu abans i tingueu-ne uns quants a mà per si de cas. Recordeu que el preservatiu s'ha de posar amb el penis en erecció!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat