Primera vegada
Bones adolescents!
Fa dos anys i mig que estic sortint amb un noi i ell vol fer l'amor però jo no se si estic preparada. Les meves amigues em diuen que he de fer el que senti però jo no estic segura, ell ja ma posat els dit i jo li he fet un paja.
Que faig? Tinc molts dubtes..
Gracies adolescents, petons!!!!
IESP

Hola lleida19!
Nosaltres no podem dir-te el que has de fer, però si tens dubtes, millor dóna't una mica més de temps. Pensa que és important sentir-se segura i preparada per fer un pas tan important.
Parla-ho amb la teva parella, fomenteu la confiança i la comunicació. Comenta-li els teus dubtes, les teves pors, etc. Junts anireu veient quin és el millor moment per fer-ho. Recorda que si hi ha algun dels dos que encara no se sent llest per fer-ho, no passa absolutament res. Seguiu coneixent el vostre cos, aneu al ritme que necessiteu i veureu com de mica en mica ho aneu veient més clar.
Sexe i presses mai són una bona combinació, així que dóna't el temps que tu creguis que necessites!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat