Ho faig bé?
Bones! sóc una noia de 17 anys que té una consulta sobre el sexe.
Amb el meu nòvio ho hem fet dues vegades i també hem fet petting, però mai s'ha corregut (sempre que ho hem fet ha sigut amb protecció). És un tema que em preocupa, ja que penso que potser és la meva falta d'experiència que no el fa estar el "100%" (per dir-ho d'alguna manera) i el sexe és una cosa on hem de poder passar-nos-ho bé tots dos i em preocupa que a ell li falti alguna cosa i per això mai pugui arribar al final.
Agrairia que em donessiu la vostre opinió, Merci.
IESP

Hola pometa!
Segurament el que està passant és fruit dels nervis de les primeres vegades, així que tranquil·litat. A molts nois els hi passa les primeres vegades que tenen relacions amb penetració. És normal que quan es comencen a tenir relacions sexuals no es tingui experiència i també està molt bé anar-la agafant conjuntament i des de la curiositat, per tant, això no ha de ser motiu d'inquietud.
La nostra recomanació és que no us capfiqueu molt amb això. La finalitat del sexe és passar-ho bé, i aquest ha de ser el vostre objectiu! Si deixeu que les coses flueixin, no esteu tan pendents de si s'ha corregut o no, veureu com les coses funcionen millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat