ajuda!!!
Hola! tinc un problema.. als 15 anys sortia amb un noi i quan intentava posarme dits no li cabien i estava molt preocupa i no savia que fer. I un dia vam intentaro fer pero no m'entrava i em feia molt mal, ho vam intentar molts cops i quan intentava penetrarme em sortia bastanta sang i mai em va acabar d'entrar, i aixi cada cop. A mesura que ho intentavem el forat s'ha anat fent més gran i ara si que caben els dits pero no em pot penetrar i a sobre em fa molt mal... No se que fer! Mai ho podre fer???
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que la penentració no hauria de fer mal, i si en fa pot ser dos tipus de motius:
- PSICOLÒGICS: si estem preocupats o angoixats, el nostre cos respon! En el cas de les noies, la vagina es "tanca" i no deixa passar res. És important anar amb calma i conèixer la nostra sexualitat a poc a poc. Per exemple, has provat de ficar-te els dits tu mateixa? I ha sortit sang igual?
- FÍSICS: si el motiu és per alguna cosa del teu cos, et diria que anessis al metge per a que pugui fer una exploració i saber què et provoca aquest mal. Mai és fàcil consultar a un metge per aquests temes, però segurament podrà ajudar-te i estaràs més tranquil.la :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat