orgasme?
Hola, porto 4 mesos amb el meu novio i hem tingut relacions sexuals uns 5 o 6 cops. Cap d'aquests cops he sentit molt plaer, nomes en un o dos pero molt poc i sense arribar a l'orgasme ni res. No se que em passa ni que fer per arribar-hi, també he de dir que m'he tocat molts pocs cops i nose que es un orgasme ja que mai n'he tingut cap.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. En primer lloc, ens hem de conèixer bé. Ja saps que a la vulva la majoria de terminacions nervioses estan a l'exterior i al voltant del clítoris? I saps on és el teu clítoris?
Si les terminacions nervioses estan a l'exterior el més normal és que amb la penetració les noies/dones no sentin molt de plaer a no ser que s'estimuli la zona de clítoris de forma directe o indirecte mentre hi ha penetració.
T'animem a que puguis conèixer-te una mica més per a poder anar descobrint més sobre el teu plaer i la teva sexualitat.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat