Que pot ser?
Hola
Us dire lo que em fa fer aquesta consulta:
Ahir estava amb el meu novio al llit i no se perque pero li ficava la ma entre les cames i a les cames fins que li vaig tocar el paquet i ell em va treure la ma, no se perque ho vaig fer pero em va agrdar una mica.
Lo que passa esque ell la te petita i mai se si te una errecio perque la te petita, sinserament tenia com moltes ganes de tocarli.
Perque deu ser aixo? Es normal? Que faig li dic o no?
Gracies per la vostra feina!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. La veritat és que el millor que podries fer és parlar amb ell i explicar-li la curiositat que sents per la sexualitat i per conèixer una mica més. Poc a poc i respectant el seu tempo.
El tema del penis petit no sabem quin problema et suposa, ell pot ser que es senti acomplexat però no hauries de donar-li més importància, són estereotips i models que ens marca la societat, però és com si tu diguessis que sents complex per tenir els pits petits, i què passa si els tens petits? Absolutament res! Són una part més del nostre cos i ja està.
Hem d'estimar el nostre cos i acceptar-lo!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat