Ajudaa!
Hola, fa una semana que tinc parella i quan ens liem no se que hem pasa que s'hem empalma i fins i tot ha arribat a sortir liquid preseminal, hem fa molta vergonya tornarme a liar amb ella, que puc fer perquè no hem pasi mès?
Gràcies!
IESP

Hola Anoniim!
Doncs el que et passa és completament normal i poca cosa pots fer per evitar-ho. Que tinguis una erecció quan et lies amb la teva parella és perquè t'ho estàs passant bé, estàs relaxat i la teva ment s'està excitant. Com a conseqüència d'això el teu cos respon amb l'erecció del penis.
Així que estigues tranquil i fora vergonyes! Si et preocupa molt, parla-ho amb la teva parella. Recorda que la confiança amb la parella és molt important, i que el teu cos s'exciti no significa que automàticament hagi de passar alguna cosa més. Així que relax i gaudiu del moment!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat