Ajuda!!!!!
Hola!! Tinc 14 anys i el meu novio 15 i som verges. Portem 4 dies intentant perdre la virginitat i no entra, . Els dos hem estat molt calents, i pel que tinc entès, els nois quan ho estan, els hi surt un líquid. Vam intentar-ho sense preservatiu i m'ahuria d'arribar ja la regla. Estic molt preocupada de poder-me quedar embaraçada per culpa del líquid aquest que els hi surt, tot i que encara no hem trencat l'himen. Ajudeu-me siusplaau!! Si ho estic, què puc fer? M'he de preocupar perque no m'arriba la regla?
IESP

Hola SenyoretaBieber!
Segons hem entès no heu pogut aconseguir la penetració, oi? Per tant, si no hi ha hagut penetració (el penis no ha entrat dins la teva vagina), i no ha ejaculat a la teva vulva, és bastant complicat que estiguis embarassada... De totes maneres, si jugueu amb foc i teniu contacte genitals amb genitals sense preservatiu us poseu en "risc".
Per tant, si fa dies que t'hauria d'haver vingut la regla i aquesta no ve, et recomanem que, encara que les probabilitats siguin molt baixes, et facis una prova d'embaràs per sortir de dubtes i quedar-te més tranquil·la. Recorda que un retard en la regla pot ser degut a molts motius (els nervis poden jugar-nos una mala passada). Si la regla segueix sense venir, i hem descartat que estiguis embarassada, estaria bé demanar hora de visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar a que és degut aquest retard. Si sortís que estàs embarassada, et toca fer front a una situació força complicada, parlar-ne amb els teus pares (encara ets menor d'edat) i assessorar-te bé per valorar què voleu fer a partir d'ara.
Per les pròximes vegades que ho intenteu no oblideu tenir els preservatius a mà i fer-los servir. D'aquesta manera podreu gaudir de la vostra sexualitat sense haver de patir!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat