Confosa
Hola adolescents
Des de fa un temps tinc una preocupació bastant gran i és que crec que m'atrauen les noies. Mai he estat amb ningú, és a dir, no m'he liat ni em nois ni em noies, però sí que m'han agradat molts nois, però mai noies. No sé, ha estat d'un dia per l'altra, ara sento vergonya quan parlo amb una noia, i no se per què, ja que no m'ha agradat cap ni ara tampoc m'agrada ninguna (sempre he estat envoltada de noies, totes les meves amigues són noies i mai havia tingut aquest problema), ho únic que sí que sé és que m'exciten. Estic molt confosa perquè els nois que m'han agradat ho han fet de veritat, a més a més jo sempre he cregut que l'amor va més enllà d'excitar-se, sino també d'estimar-se, i això no m'ha passat amb cap noia, només amb nois. Què puc fer? Creieu que és una tonteria de l'edat?
IESP

Hola gigi99!
Tenir dubtes sobre la nostra orientació sexual és molt habitual a l'adolescència, per tant, tranquil·la i intenta normalitzar el que t'està passant. Com moltes vegades us diem, el que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem i no únicament amb qui ens excitem.
I com saber si t'agraden els nois, les noies o totes dues coses? Doncs dóna't temps per descobrir-ho. Les situacions i circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a saber-ho. No tinguis pressa, ni t'atabalis massa. Dóna't permís per sentir i veuràs com ho acabes sabent!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat