No sento plaer?
Veurás, fa un mes o així un rotllo meu en va fer dits per primera vegada i jo, a pesar de que estaba molt molt calenta la veritat es que pràcticament no vaig sentir res de res. A vegades jo també em masturbo i tampoc sento gran cosa, tinc algun problema?
IESP

Hola anònima!
Com segurament deus haver llegit més d'una vegada per aquí el Consultori, la part més sensible i d'on s'obté més plaer és a la zona externa de la vagina, especialment al clítoris i els seus voltants. Per tant, tranquil·la! Oi que quan una noia porta un tampó dins la vagina no el nota?
Et recomanem que vagis coneixent de mica en mica el teu cos i el teu plaer. Experimenta des de la curiositat el que t'agrada, com t'agrada, amb quina intensitat, etc. En què penses mentre et masturbes? És important que la teva ment estigui connectada amb el que estàs fent, fantasies o pensaments que t'ajudin a excitar-se. No et centris únicament en els teus genitals, descobreix quines altres parts del teu cos t'exciten! Vés a poc a poc, amb tranquil·litat i concentra't en gaudir. No tinguis pressa, és un procés que requereix entrenament i has d'anar veient i descobrint, de mica en mica, què t'agrada a tu i de quina manera.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat