Em fa mal
Hola bon dia! Volia fer una pregunta, jo em masturbo i sóc noia, i sempre que ho faig, haig de parar perque em fa molt mal. Estic molt preocupada, i intento no fer-ho per uns dies i no puc, no tinc força de voluntat, m'excito i no puc fer res. Un petó i gràcies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que la masturbació no hauria de ser dolorosa. Una pregunta: podria ser que la manera de tocar-te fos molt agressiva? Pensem que la zona dels genitals és molt sensible, i si a l'hora de masturbar-se una persona és molt brusca, por fer-se mal!
Et diria que si és així, provis de fer-ho més suau i d'utilitzar també algun lubricant (comprat o amb el mateix fluxe vaginal) per a que sigui més fàcil.
Si veus que això no funciona, et diria que anessis al metge, ja que són les persones que poden fer una exploració física i saber què està passant per a que faci aquest mal.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat