Estic colada pel meu profe?
Holaa, bona nit!
Farà cosa d'una setmana o així vaig somniar que feia l'amor amb el meu professor de castellà. Crec que un dia vaig escoltar-li comentar que tenia uns 50 o així, tot i que se'l veu més jove. L'home no és lleig i guapo tampoc, però té algo, que no sé com descriure-ho que em té "pillada".
Tot va començar al primer trimestre d'aquest curs passat on ell era nou d'aquest any. A més a més de fer-me castellà, també era el meu tutor de classe. No va ser fins a finals del segon trimestre i principis del tercer quan vaig assabentar-me que m'atreia bastant.
Vaig passar aquests últims mesos una mica nerviosa cada cop que el veia, a vegades m'agafava de la cintura quan era l'última en entrar a classe i em posava vermella.
Quan vaig somniar que ho feia amb ell no em vaig extranyar gens, és més, crec que m'atreviria a donar-li un petó (a la boca) en la vida real, però després possiblement em moriria de vergonya.
Els hi vaig explicar a dues amigues de confiança però ho veuen irreal i com si m'hagués tornat boja...
Què puc fer? Haig de parlar amb ell o és millor oblidar-me'n?
Moltíssimes gràcies per estar sempre allà quan ho necessitem! <3
IESP

Hola laauraa3010!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. No ets la primera persona que es "pilla" d'un professor! Quan arriba una persona nova a la nostra vida pot enlluernar-nos i sentir que l'admirem moltíssim. Sovint amb els nostres professors barregem els sentiments d'admiració amb els d'enamorament. Has de pensar que una relació amb aquest professor seria inviable avui en dia (ja que esteu en moments vitals molt diferents i la diferència d'edat és considerable 16-50). Diuen que en l'amor l'edat és relativa, però has de pensar que ets menor d'edat i ets alumna seva. Sona molt complicat, oi?
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança en nosaltres!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat