primer cop
Bones, mira tenia un dubte i es que no se que passa al fer-ho per primer cop. Es a dir, a la noia (si es verge) li surt sang o algo? i al noi li fa mal?
IESP

Hola Pere!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que:
- A les noies no sempre els surt sang, ja que això depen de cada persona. Quan surt sang és perquè s'ha trencat l'himen a causa de la penetració, però algunes noies no en tenen, és més elàstic o es trenca molt poc i surt molt poqueta sang.
- Els nois no haurien de patir cap mal, però pot ser que la pell del penis no baixi bé i faci mal. Molts nois estan operats de fimosi (que és precíssament fer un petit tall per a que el prepuci del penis pugui sortir bé) i d'altres que no ho estan però ho necessiten (potser perquè no han anat al metge quan tocava). L'important és saber que les relacions sexuals NO haurien de ser doloreses, i si ho són s'ha d'anar al metge sempre.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat