Perdre uns Kg...
Hola!
Sóc una noia de 15 anys (això vol dir que si creixo creixeré uns cm més i prou, no molta cosa més), Els meus pares són baixets (un motiu més per no creixer).
Jo medeixo 1,53 m. I peso: 52 kg (mes o menys).
Faig patinatge, esqui... Osigui que faig esport més de 4 vegades a la setmana.
M'agradaria aprimar-me uns kg, no demano ni 10 ni 7, amb 3 o 4 ja estaria bé (si em pogués mantenir a la linia)
La meva pregunta es: que puc fer per aprimar-me? (sobretot el que m'interessa són les cuixes, però no cal que em parlis de l'esport perquè ja en faig prou i no funciona)
Bno, moltes gràcies! I perdo per les molesties!!
PD: Espero trobar una solució amb aquest problema ;)
Sara Bujalance

Hola! El teu pes és correcte per la teva alçada, estàs bé! No necessites aprimar res. El millor que pots fer per mantenir una bona linia és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, com ja fas. Fent tot això, no cal que facis res més. No hi ha cap manera per poder aprimar una part concreta del cos com les cuixes, per exemple. La única manera per poder-les treballar una mica és l'esport. El pes i la forma del cos no depenen només del que mengem o de l'esport que fem, sinó que també depèn d'un factor genètic, que no podem canviar, per això és tan important que aprenguem a acceptar-nos tal i com som, és fornamental per trobar-nos bé. Molts petons!!