confosa
tinc un professor i es tan guapo..creia que era un somni, pero de veritat que no exagero. La questio es que tinc novio, m'he l'estimo moltissim i no sabria que fer sense ell, pero ultimament he estat somiant amb el profe..i no somnis qualsevol..crec que ja sabeu per on vaig. M'atreu moltíssim i no m'ho trec del cap..a sobre tinc una relacio amb ell bastant maca..(es jove) i..no se..vull que desaparegui del meu cap!:( és molt dur tenir un "amor" totalment imposibleee:'(
IESP

Hola hey girls!
No és estrany que algú s'enamori o senti atracció un professor, de fet és força habitual. Tenir somnis d'aquest tipus amb persones que ens atrauen, són totalment normals (encara que tinguis parella). Fixa't que no podem controlar què somiem, i si tot el dia estem pensant en aquest professor, és força habitual que a la nit aparegui en els nostres somnis.
Ara tens parella i pel que ens expliques vols seguir amb ell, l'estimes i no estàs pensant a deixar-ho. Per tant, posa una mica de distància física, emocional i mental amb el professor, intenta distreure't i pensar en altres coses, d'aquesta manera no apareixerà tant en els teus pensaments. Sabem que no és fàcil i més si el veus sovint i teniu una relació bastant maca.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat