Problemes amb el condó
Hola adolescents!
Tinc un problema, cada cop que ho vaig a fer amb el meu novio tot va perfecte menys quan arriba l'hora de posar-se el condó, en aquest moment, el membre deixa d'estar erecte i fins que no pasa una estona no es torna a posar erecte, no es la primera vegada que li pasa, li pasa totes les vegades que ho hem intentat. Al principi pensavem que era dels nervis o algo així però uns dies després ho vam fer sense condó (marxa enrere) i tot va funcionar bé i em preocupa perque diuen que aquest mètode no es molt efectiu però cada cop que intenta posar-se un condó li pasa això, potser té al·lergia pero no ho crec la veritat. Teniu alguna idea del que li pasa? Consells? Alguna cosa que ens pugui ajudar?
Moltes gràcies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. En primer lloc, la marxa enrere NO és un mètode anticonceptiu, és una pràctica de risc, ja que no evitem ni l'embaràs ni les infeccions de transmissió sexual.
Pel que fa a la pèrdua d’erecció en el moment que es posa el preservatiu, proveu a provar amb alguna altre marca de preservatius, potser no es sent còmode amb la marca que utilitzeu fins ara. Però amb la informació que ens dones, poca cosa més podem dir-te. Si veiéssiu que no es soluciona, el millor és que acudiu a consultar amb un especialista en sexologia clínica, però segurament, tenint en compte que sense preservatiu ho aconsegueix, només caldrà que es relaxi i deixi de pensar-hi en el moment en el que es posa el condó..
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat