Si no li dono sexe em deixa?
No fa gaire que ho vaig fer amb el meu nòvio, i ja li vaig deixar clar que no volia que sempre que quedessim ho fessim. Però ell sembla que no ho enten i sempre mho demana, i encara que a mi també magrada, quan ho fem em sento que no ho faig be i mentra angoixa. Hem començat a tenir petits problemes i crec que el que no li doni sexe el tira molt enrere de seguir amb mi, se que no em vol per aixo, ja que te unes quantes noies darrere seu però no sé que fer perquè estigui més content i li torni a agradar com abans...
Ajuda siusplau!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. Esperem que no sigui així, és a dir, que ell no t'estigui tractant diferent per aquest motiu, de fet, si fos així, hauries de valorar si vols estar amb una persona que només et valora pel sexe.
Pel que fa a fer-ho bé, no hi ha una forma universal de fer-ho bé, us heu de conèixer l'un a l'altre i poc a poc us anireu entenent i coneixent. Però es necessita temps...
El millor és que puguis parlar amb ell, expressa com et sents i explica-li les teves pors i dubtes.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat