És possible que perdés la virginitat el segon cop que ho vaig fer?
Hola, tinc 15 anys i fa molt poc que ho vem fer per primera vegada amb el meu nòvio. Em va fer bastant mal i jo crec que ell va entrar del tot dins, però no vaig sangrar, i vaig pensar que ja deuria tenir l'himen trencat; però el segon cop que ho vem fer (uns dies després) va tornarme a ferme mal (no tant com la primera vegada) i aquell cop si que va sortir sang, ell diu que va entrar més que l'altre vegada però jo no ho vaig notar gaire...
Podria no haver-se trencat l'himen el primer dia? És normal?
Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'Iesp. És normal que tu no notis fins on entra, pensa que la majoria de terminacions nervioses de la vulva estan a l'exterior de la vagina, sobretot en el clítoris i els seus voltants... per tant, és normal que sentis si entra o no però que costi saber fins a quin punt entra o no.
Pel que fa a la pèrdua de la virginitat, la vas perdre la primera vegada, això no significa que l'himen es trenqués la primera vegada, però com hem dit moltes vegades l'himen no significa virginitat. Per tant, depenent del teu himen sí que pot ser que es trenqués la segona vegada, inclús pot ser que les properes ocasions encara et pugui fer mal.
Gràcies per escriure'ns i per la confiança!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat