Nose que fer
Hola,
Mira tinc 13 anys apunt de ferna 14 i m'agradaria tenir relacions sexuals amb un noi però tinc un petit problema ,es que el noi te 19 anys en farà 20 i nose que fer . Amb el noi que hi vaig quedar i m'ho va proposar pero jo li vaig dir que m'ho pensaria.
Per part jo tambe tinc por per l'altre part en tinc ganes i nose que fer.
Esper-ho que em poguis ajudar!
Gràcies
IESP

Hola Gemma!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga del servei de Consulta Jove de l'IESP. Que tinguis curiositat per la sexualitat a l'adolescència és completament normal. Però també és important no precipitar-se i trobar la persona i el moment adequat. Recorda que la sexualitat sana requereix maduresa i molta responsabilitat. Tampoc cal començar la casa per la taulada, no creus? Descobrir la sexualitat a poc a poc, des de la curiositat, amb una persona de confiança i quan un/a se sent realment preparat/da és el millor.
Per tant, si tens pors i molts dubtes, millor dóna't un temps per anar veient més clar si és ara el moment de tenir relacions sexuals. Recorda que no hi ha pressa i tens dret a donar-te més temps per estar més segura i preparada.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Gemma!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat